طراحی سایت

طراحی و بهینه سازی سایت در اصفهان

طراحی سایت

طراحی و بهینه سازی سایت در اصفهان

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت شرکتی


در دنیای کسب و کار امروزی تبلیغات حرف اول را برای بقای یک شرکت و یا یک صنعت خاص می زند.لذا داشتن یک وب سایت ایده آل در جهت حضور شما در فضای مجازی جهت معرفی و اطلاع رسانی در باب محصولات و خدمات شرکت شما می تواند تاثیر گذار باشد.اما توجه به این نکته هم فراموش نباید گردد که صرف داشتن یک وب سایت نمی تواند در کسب و کار شما تاثیری داشته باشد!چرا که عموم افراد برای مشاهده وب سایت شما باید نام وب سایت را به طور دقیق داشته باشند,این کار هم امری نشدنی می باشد.اما هیچ جای نگرانی وجود ندارد و تکنولوژی آنقدر پیشرفت کرده که برای این مشکل راهکاری پیدا شود!

 

 

چندی پیش از طرف یک شرکت صنعتی جهت طراحی سایت با بنده تماس گرفته شد و توضیحات کلی در رابطه با طراحی سایت را ارائه نمودم,اما در تماس بعدی شور و حال اولیه را نداشتند و مسئول مربوطه شرکت اعلام کرد که ما به دنبال افزایش در آمد خود از طریق سایت هستیم ولی از همکاران خو که قبلا طراحی سایت انجام داده اند تحقیق کردیم و آنها اعلام کردند که از طریق سایت نتوانسته اندافزایش درآمد بدهند! من در پاسخ گفتم همکارانتان درست می گویند اما آنها از یک اقدام برای سایت خود قافل بوده اند و آن چیزی نیست جز سئو سایت یا به عبارتی بهینه کردن سایت خود بر روی یکسری کلمات کلیدی.در مقالات قبلی به طور مفصل در مورد سئو سایت بحث کرده ایم اما این جا به طور خلاصه می گویم هر شرکتی پس از طراحی سایت باید یکسری کلمات کلیدی مرتبط با کار خود را انتخاب نماید و سایت شرکت خود را بر روی آن عبارات سئو بکند.آن موقع به طور قطع وب سایت آنها به سود زایی می رسد و از حیاط خلوت خارج می گردد و تمام افراد با جستجوی کلمات کلیدی که سایت شما بر روی آنها سئو شده است از طریق موتور جستجو(گوگل) وارد سایت شما می شوند.

هرگز این را فراموش نکنید که امروزه همه افرادی که با نت سروکار دارند قطعا مواردی که به دنبال آن هستند را از طریق موتور جستجو (معروفترین آن گوگل) پیگیری می کنند پس لازمه یک شرکت جهت رقابت داشتن یک وب سایت ایده آل و بهینه سازی (سئو) شده می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت پیشنهاد می کنیم مقالات دسته سئو و بهینه سازی و همچنین طراحی سایت را مطالعه نمایید.

در نهایت اعلام می کنم اصفهان پیامک فعال در حوزه طراحی سایت در اصفهان و همچنین سئو سایت در اصفهان و دیگر نقاط کشور آماده ارائه مشاوره به شما دوستان گرامی می باشد .

 

  • ۹۶/۰۵/۲۵
  • en en

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی